Sohbet sitesine girmek için OK tuşuna basın. Choose an username yazan boşluga rumuzunuzu yazın ve Enter' e tıklayın.

Sohbet sitesine girmek için OK tuşuna basın. Choose an username yazan boşluga rumuzunuzu yazın ve Enter' e tıklayın.

ilk sohbet

8 Mayıs 2015 Cuma

Seslilobby sitelerine benzer siteler sibersahne

Seslilobby sitelerine benzer siteler

chatodalari
Seslilobby sitelerine benzer siteler
Adelet mülkün temeledir diyerek konumuza giriş yapmak istedik bazı insanlar adelet ararken bazıları adeletsizliğin karşısında kalmaktadır. Bir çok seslilobby sitelerine benzer siteler yaratmaya çalışmaktadırlar. Aslında bizim kurduğumuz siteler ise benzeri yapmaya çalışan bir çok insanlar öne sürerek hoşumuza gitmekte, neden google aramalarında rekabet yaratmak kadar güzel bişey olmadığını düşünuyorum bunlardan biri ise bir kaç site var aklımda belki yüzlerce insan oğlu işte bazıları bir başkasının başarısının arkasına sığnarak başarı elde etmek isteyenlerin sadece acizlikleri olduğunu söylemek isterim. Ne yazıki tamamen acı verici ve hüsranlıklar dolu bunları yaptıkları sadece çocukluktan ibarettir sanıyolar sitelerin koplayalarak yada temanın aynısını bularak liderlik yada başarlı olmayla hedeflediklerini sanarlar işte kısa bunlardan bahsetmek istedim.

Bunların çoğu tamamen saçmalıktır. Bir tasarımcı ve seo cu olarak fikirlerim site kopyalarak ve siteleri bir benzeri yaparak başarı elde etmek sadece özetilik olduğunu düşünuyorum istesem bir siteyi isteiğim gibi yerlere alırım ve rakip gördüklerimle her türlü oyanarım lakin bazı site tasarımcıları ise bizleri blog sitelerine ekleyım seslilobby link verekre spam yada doğal bağlantıya düşürmek için ellerinde geleni yapmaya çalışıyor .)))) sadece gülmek isterim bu konuyo bu işi gerçekten bilen kişiler her türlü önlemleri almasını bilmelidir. Sadece google araçlarından bağlatılara göz atarak gelen linkleri ret etmek yeterli olduğunu söylemek isterim. Bu salak adamlar ise o kadar siteleri kopyalama yada link çıkana kadar okadar zamana yazık dıyorum.

Siz aylarca uğrasın bizler ise sadece gelen linkleri bağlantılarını red ederek yarım saat içinde kurutula bilirsiniz. Bakalım birde bir kaç deney ben yapmak istedim google platformlarında siteler nasıl gider nasıl silinir aynı lekilde ben yapmak istedim ama herkesin taktik çalışması farklı olduğu için ilerleryen günlerde görceğiz herkes çorbasını üflüyerek yermış bizler seslilobby.com ekibi olarak kepçeyle yiyelim kim bilir kesinllikle 20 yaş altı cocukların işi olduguna inanıyorum bunları bunlar yaptıkları çocukca konular bu yazdıklarımda başka sitede görmessem hiç şaşırmam .))) dıyorum seslilobby adresini spam düşmesi tamamen benım elimde olan ve bazı çalışmlarımdan gelen kaynaklar yüzünden ve ihmalizliğim yüzünden olmaktadır. Yoğun çalışmalarımın ardından bir süredir siteleri takip edemiyordum. Son zamanlar ise birden fazla siteler ile çalışmalara hiç hız kesmesden devam etmeye karar kıldım. Şimdi sıra  adresinde bekle bizi google ben geliyorum. birazdan bir makara yapalım allaha emanetsiniz…

1 Post a Comment: